sobota, 19 marca 2011

Medytacja Słowa 61(czytanie liturgiczne z dnia 20.03.2011)

Mt 17, 1-9: To jest mój Syn umiłowany, w którym mam upodobanie, Jego słuchajcie (Mt 17, 5).
Pan Jezus powiedział:
Gdy słuchasz czegokolwiek lub kogokolwiek, miej zawsze uwrażliwiony słuch na odbiór Mojego głosu w twoim sercu.
I podobnie gdy patrzysz na to, co ciebie otacza, nie spuszczaj ze Mnie swojego spojrzenia, miej oczy serca stale utkwione we Mnie.
A wtedy gdy będziesz cokolwiek robiła, niech całe twoje serce będzie we Mnie, ze Mną i dla Mnie.

Ścieżki do medytacji:
Pan Jezus dalej powiedział:
Odnawiaj w sobie pragnienie, aby wszystko, co uczynisz, było dla Mnie.

...Gdy ofiarujesz Mi siebie razem ze swoimi niedoskonałosciami, brakami, słabościami, wtedy bardziej otwierasz sie na przyjecie Mnie samego i Mojej pomocy, a Ja mogę pełniej ofiarować
tobie siebie i mam moc wszystko przemienić dla twojego dobra.
(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 06.08.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz