niedziela, 6 lutego 2011

Medytacja Słowa 54 (czytanie liturgiczne z dnia 07.02.2011)

Mk 6,53-56:
Gdy Jezus i uczniowie Jego się przeprawili, przypłynęli do ziemi Genezaret i przybili do brzegu. Skoro wysiedli z łodzi, zaraz Go poznano. Ludzie biegali po całej owej okolicy i zaczęli znosić na noszach chorych, tam gdzie, jak słyszeli, przebywa. I gdziekolwiek wchodził do wsi, do miast czy osad, kładli chorych na otwartych miejscach i prosili Go, żeby choć frędzli u Jego płaszcza mogli się dotknąć. A wszyscy, którzy się Go dotknęli, odzyskiwali zdrowie.

Pan Jezus powiedział:
Dzisiaj dotykaj się Mnie szczególnie oczami serca i ciała, dotykaj się Mnie z wiarą, zaufaniem, oddaniem, a Ja będę ciebie oczyszczał, uzdrawiał, uwalniał.

Gdy dotykasz Mnie z wiarą, wyzwala się we Mnie moc uzdrawiająca i wprowadzam pokój do twojego serca.

Ścieżki do medytacji:
Pan Jezus dalej powiedział:
Ile razy poczujesz się dziś słabsza, ile razy pokusy będą próbowały zakłócić pokój twojego serca, ile razy pojawi się jakiekolwiek zagrożenie, za każdym razem dotykaj Mnie z głęboką wiarą.

Patrząc na Mnie przyjmuj świadomie Moje spojrzenie, zawsze spoczywające na tobie z wielką czułością.

Dotykając się Mnie obecnego w znaku krzyża, przyjmuj świadomie czuły dotyk Moich dłoni.

(Teresa Chomieniec MSC 'Rozmowy z moim Panem", t. III, 06.02.2006)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz