niedziela, 10 października 2010

Medytacja 12. Rozwój wewnętrzny człowieka jest rozwojem w nim miłości Bożej

19 X 1969 r. Mówi Matka Anny (+ 1965):
Rozwój wewnętrzny człowieka jest rozwojem w nim miłości Bożej, a więc rozwojem jego osobowości w obecności Bożej, jest zezwoleniem człowieka, aby w nim i poprzez niego działał Bóg, tak jak zechce sam. Jest to więc złożenie własnej woli w ręce (przebite ręce!) Chrystusa,
zaufania za Zaufanie (obdarzenie nas pełnią wolności),
miłość za Miłość,
zakiełkowanie w nas ziarna złożonego w każdym z nas w chwili narodzin,
początek rozwoju - wzrastania w życie wieczne, które jest współżyciem z Bogiem!
Tu, w wieczności każdy z nas współuczestniczy w życiu Boga, każdy indywidualnie współżyje z Nim, jak dziecko w domu Ojca, a ponieważ Ojciec jest jeden - wszyscy jesteśmy braćmi! Braterstwo "w Bogu" jest jedną z najcudowniejszych, najbardziej oszałamiających rzeczywistości w naszym życiu!
(Anna "Świadkowie Bożego miłosierdzia" cz.I, s. 127)

Ścieżki do medytacji:
Zoastałem przeznaczony do życia wiecznego.
Mimo mojej małej wiary, słabej nadziei i niestałej miłości dobry Ojciec nieustannie zsyła łaski, które w jednej chwili mogłyby uzdolnić mnie do głębokiej relacji dziecka z Ojcem już tu, na ziemi.
Nieskończenie kochający Ojciec czeka cierpliwie na moje nawrócenie.
Rzesze moich świętych braci i sióstr w Jego domu czuwają nad moją drogą do Niego, wstawiają się za mną, pragnąc dla mnie nawrócenia.
Maryja ma dla mnie swoje otwarte Niepokalane Serce Matki, jak bezpieczne chronienie pośród trudów życia i zagrożeń świata, jak ogród pocieszenia i umocnienia dla mojej słabej zagubionej woli grzesznika.

Mogę przeczytać jeszcze raz przytoczony wyżej fragment i wsłuchać się bez pospiechu w moje wnętrze:
które słowa mnie niepokoją?
Czy mój rozum już podsunął usprawiedliwienie dla tego niepokoju?
Czy wolą zgadzam się z tym usprawiedliwieniem?

Te słowa: "miłość za Miłość", to nie są wygórowanie żądania. To jest definicja mojego prawdziwego szczęścia.

Co chciałbym uczynić teraz jako gest, wyraz wdzięczności mojemu Ojcu za przeznaczenie mnie do wiecznego życia w miłości z Nim?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz