wtorek, 30 listopada 2010

Medytacja Słowa 2 (czytanie liturgiczne z dnia 30 11.2010)

Mt 4, 18-22: Oni natychmiast zostawili sieci i poszli za Nim. (Mt 4,20)

Pan Jezus powiedział:
A ty co masz jeszcze do porzucenia, co powinnaś zostawić, aby iść za Mną w pełnej wolności serca, aby nic nie hamowało twoich kroków, nie zabierało czasu przeznaczonego dla Mnie? A może są w tobie ciężary, które trzeba zrzucić, aby nie tylko iść, ale biec z lekkością drogą wiodącą w przepaść Mojego Serca?
(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, s. 320)

Ścieżki do medytacji:
Łaska Chrztu świętego obudziła w moim sercu gotowość pójścia za Jezusem.
Jednak musiały upłynąć lata, zanim zacząłem się zastanawiać: czy przeznaczam czas dla Niego?
Okazało się, że nie jestem świadom wielu ciężarów, które hamują moje kroki do Niego.
Właściwie, ciężarem jest, chyba, wszystko, w czym nie ma oddania się Jemu, nie ma ufności i pokory dziecka...

Dziś nie jestem w stanie zaufać w pełni, ale mogę resztę tego dnia przeżyć w ramionach Maryi. Poproszę moją Matkę: opowiedz mi o Twojej ufności!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz