poniedziałek, 11 stycznia 2010

MEDYTACJA 221(czytanie liturgiczne z dnia 11.01.2010)

Ps 116 B: Czym się Panu odpłacę za wszystko, co mi wyświadczył? (Ps 116 B, 12).
Pan Jezus powiedział:
...Okazujesz Mi największą wdzięczność przyjmując Moją wyrozumiałą, przebaczającą miłość. Ofiarowuję ją tobie za darmo i nie oczekuję w zamian niczego, oprócz twojego serca, twojej radości i gotowości, aby na nowo, w pełni żyć dla Mnie przy pomocy Mojej łaski.

Miła Mi jest twoja radość i wdzięczność za okazaną łaskę, za Miłość Miłosierną.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 9.01.2006)

Ścieżki do medytacji:
Żyję. Czynię wiele wysiłków. Po każdym wykonanym zadaniu czeka na mnie następne...
Moje obowiązki stanu.
Czy chcę pamiętać dziś, że żyję dla Jezusa?
Czy chcę być wdziećzna za łaskę, przy pomocy której żyję?
Czy potrzebuję, by w mojej świadomości paliła się wieczna lampka pamięci o Miłosiernej Miłości Ojca?
Czy odpowiem Jezusowi radością i wdzięcznością?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz