wtorek, 19 stycznia 2010

MEDYTACJA 226(czytanie liturgiczne z dnia 19.01.2010)

Ps 89:
Błogosławiony lud, który umie się cieszyć i chodzi, Panie, w blasku Twojej obecności (Ps 89,16)
Pan Jezus powiedział:
Twoja prawdziwa radość i umiejętność cieszenia się ma swoje źródło w Moim Sercu, w życiu dla Mnie i we Mnie. Gdy z tego źródła czerpiesz radość, to wszystko będzie ciebie cieszyło. Będziesz czuła się radosna w każdym położemiu, w każdej sytuacji i w kazdym zadaniu. Odnawiaj tylko w sobie świadomość, że zyjesz dla Mnie i we Mnie oraz że Ja zawsze jestem blisko ciebie.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 26.06.2005)

Ścieżki do medytacji:
Jezus prosi odnawiać świadomość, że żyję dla Niego i w Nim oraz że On zawsze jest blisko mnie.

Jeśli jeszcze dziś w którymś momencie spotka mnie przykrość - moge przypomnieć sobie, że żyję dla Niego...

Jeśli znajdę się w bezradności przed problemem nie do rozwiązania - mogę przypomnieć sobie, że żyję w Nim...

Jeśli zasmuci mnie stan mojego zdrowia, trudności, które uniemożliwiają mi sprawne i szybkie działanie - postaram się powiedzieć o tym Jemu, z wdziecznością za to, że zawsze jest tak blisko...

Wtedy odkryję, żę te moje próby przypominania sobie o Nim dały mi więcej sensu i spokoju serca, niż odniesione tego dnia sukcesy, spełnione plany, udane rozmowy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz