niedziela, 17 stycznia 2010

MEDYTACJA 225(czytanie liturgiczne z dnia 17.01.2010)

J 2, 1-12: Zróbcie wszystko cokolwiek wam powie (J 2, 5).
Miałam wrażenie, że Maryja mówi do mnie: 
Zrób wszystko, cokolwiek ci Jezus powie, choćby polecenie wydawało się dziwne, nielogiczne, sprzeczne z twoim doświadczeniem, ale zrób wszystko, z wiernością i zaufaniem Jego dobroci i nieskończonej mądrości.
Proś Ducha Świętego, a On przypominać ci będzie słowa Jezusa, uzdolni ciebie do rozpoznawania Jego pragnień, On pokaże, co Jezusowi najbardziej się podoba.
Duch Święty da też tobie taką miłość, mądrość i siłę, która uzdolni ciebie do wypełniania w każdej chwili dnia rozpoznanej woli Bożej, ale bądź Jego pokornym oddanym dzieckiem.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 16.05.2005)

Ścieżki do medytacji:
Czy ufam dobroci Jezusa?
Czy ufam Jego nieskończonej mądrości?

Czy zauważam w mojej codzieńńości dobroć Jezusa?
Czy mam w historii mojego życia dowody Jego nieskończonej mądrości?

Czy chcę pamietać o Jego pragnieniach?
Czy chcę czynić to, co Jezusowi najbardziej się podoba?

Czy rady Maryi odniosę do siebie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz