czwartek, 14 stycznia 2010

MEDYTACJA 223(czytanie liturgiczne z dnia 14.01.2010)

Mk 1, 40-45: Jeśli chcesz, możesz mnie oczyścić. (...) Chcę, bądź oczyszczony (Mk 1, 40.41).
Pan Jezus powiedział:
Ja dzisiaj też ciebie pragnę oczyszczać. Daję ci Moja Krew - korzystaj z Jej zbawczej, oczyszczającej mocy, przyjmuj Ją do swojego serca, zanurzaj się w Niej, wzywaj Jej pomocy, chroń się w Niej i dotykaj z wiarą.
Nigdy nie doznasz zawodu, jeżeli ufnie, z prostotą i pokorą będziesz odwoływała się do Zdroju Mojego Miłosierdzia.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 12.01.2006)

Ścieżki do medytacji:
Porusza mnie dziś w słowach Jezusa to, żę On, zanim ja zacznę świadomie przeżywać ten nowy dzień, już żyje z pragnieniem, by mnie oczyszczać. Jakże doskonale widzi On wszystko, ćo mnie dziś może oddzielić od Niego, przeszkodzić w zaufaniu, znieczulić na potrzeby bliźniego...

Mogę spróbować wzywać pomocy Jego Krwi.
Czy pragnę dziś bardziej, niz wczora, zauważać moją bezradność?
Czy spróbuję z radością uciekać się do zdroju Miłosierdzia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz