środa, 9 grudnia 2009

MEDYTACJA 199(czytanie liturgiczne z dnia 09.12.2009)

Iz 40, 25-31; Mt 11, 28-30:
Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię (Mt 11, 28).
Ci, co zaufali Panu, odzyskują siły, otrzymują skrzydła jak orły; bięgną bez zmęczenia, bez znużenia idą (Iz 40, 31).
Pan Jezus powiedział:
Nigdy nie zwlekaj, nie czekaj, aż będzie odpowiednia okazja, aby przyjść do Mnie, gdy czujesz się zmęczona, obciążona.
Aby znaleźć się w Moich ramionach, przyMoim Sercu, wystarczy tylko zapragnąć tego i zrobić jeden krok, a Ja już czekam z otwartymi ramionami. I nie musisz nic mówić, Ja wszystko wiem i wszystko rozumiem, ty tylko trwaj przytulona do Mojego Serca, a Ja reszty dokonam."
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 7.12.2005)

Ścieżki do medytacji:
Czy chcę odzyskać siły?
Czy chcę iść bez znużenia?
Czy chcę biec bez zmęczenia?
Czy zgodzę się na zaufanie Panu?

Mogę wyrazić ufność takim trwaniem przy Ojcu, trwaniem zmęczonego, obciążonego dziecka.

Cokolwiek się wydarzy - nic nie zabierze mi Ojca, Jego miłości i obecności, Jego wszechmocy i wierności. Mogę próbować odpowiadać aktami ufności na tak nieskończony dar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz