niedziela, 13 grudnia 2009

MEDYTACJA 203(czytanie liturgiczne z dnia 13.12.2009)

Flp 4, 4-7: Radujcie się zawsze w Panu (Flp 4, 4).
Pan Jezus powiedział:
Ja ciebie poprowadzę przez burze i fale. Nie utoniesz, nie zagubisz się, nie utracisz pokoju serca ani radości, jeżeli wpatrzona we Mnie, pozwolisz Mi prowadzić siebie.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t.I, 9.12.1998)

Ścieżki do medytacji:
Burze, fale - i moja ufność...
Burze, fale - i obecność Jezusa...
Burze, fale - i Jego czuła dłoń...

Jest, wierzę, Jego obecność.
Jest, wierzę, Jego czuła dłoń.
Czy pragnę, by była we mnie ufność?
Pan Bóg daje mi wszelką pomoc: ufnością dzielą się ze mną Święci w niebie, Aniołowie, Maryja, dusze czyśćcowe.
Czy zaufam, czy pozwolę Jezusowi prowadzić siebie chocby teraz, w tych kilku ostatnich godzinach dnia?
Czy odpowiem na Jego troskę wdzięcznym usmiechem, szczera skruchą, ciszą pokornego serca?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz