piątek, 14 stycznia 2011

Medytacja Słowa 42 (czytanie liturgiczne z dnia 15.01.2011)

Mk 2, 13-17: Nie potrzebują lekarza zdrowi, lecz ci, którzy się źle mają (Mk 2, 17).
Pan Jezus powiedział:
Codziennie daję tobie najbardziej skuteczne lekarstwo: Moje Ciało i Krew, i Moje Słowo. Gdy tylko przyjmujesz je z wiara i z zaufaniem do swojego Lekarza, to dokonują one w tobie przemiany, umacniają ciebie, leczą, koją ból i rany.

Ścieżki do medytacji:
Pan Jezus dalej powiedział:
Moje miłujące spojrzenie spoczywa na tobie i leczy ciebie, oczyszcza, umacnia, uspokaja.

Jak kwiat kieruje swoje płatki ku słońcu, tak ty poddawaj Mojemu spojrzeniu swoje serce, swoją duszę i całą swoją istotę.

Czy spisz, czy czuwasz - Ja nieustannie zajmuję się tobą i otaczam czułą Ojcowską miłością i opieką troskliwego Lekarza.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 14.01.2006)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz