sobota, 15 stycznia 2011

Medytacja Słowa 43 (czytanie liturgiczne z dnia 16.01.2011)

Iz 49, 3.5-6: Bóg mój stał się moją siłą (Iz 49, 5).
Pan Jezus powiedział:
We Mnie szukaj oparcia i pomocy we wszystkich trudnościach dnia. Zwracaj się do Mnie jak dziecko, prosto i ufnie. Wiesz, jak bardzo lubię, gdy mówisz Mi o wszystkim oparta o Moje Serce i gdy w Nim szukasz schronienia.

Ją będę dzisiaj twoją siłą, bo pragniesz tego, bo tego potrzebujesz, bo oczekujesz Mojej pomocy. I Ja sam pragnę tego twojego oczekiwania na Mnie, na Moje wsparcie. Pragnę twojego pragnienia Mnie samego i twojej tęsknoty za Mną.

Ścieżki do medytacji:
Pan Jezus dalej powiedział:
Pamiętaj, że to, co robisz z miłości do Mnie, Ja przyjmuję jako dar twojego serca przeznaczony dla Mnie.
Gdy będziesz o tym pamiętała, to nic nie zachwieje pokoju twojego serce, nic nie zrani twoich uczuć, bo ludzka wdzięczność albo uznanie już w ogóle nie będą miały dla ciebie znaczenia.

Teraz jeszcze ciągle doświadczasz różnych słabości swej ludzkiej natury, ale tym się nie martw, masz Mnie i mocą Mojej Krwi wszystko zwyciężysz.
Jestem twoją siłą i ostatecznym zwycięstwem w każdym doświadczeniu.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III,24.06.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz