wtorek, 18 sierpnia 2009

MEDYTACJA 111(czytanie liturgiczne z dnia 18.08.2009)

Sdz 6, 11-24a: Ponieważ Ja będę z tobą, pobijesz Madianitów jak jednego męża (Sdz 6, 16).
Pan Jezus powiedział:
Ja daję tobie siebie, daję swoją Krew i Miłość, i to jest twój oręż; użyj go w walce, a w każdej wyjdziesz zwycięsko. Zaufaj Mi.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 16.08.2005)

Ścieżki do medytacji:
Przychodzi próba wiary. Przezywam bezradność i lęk.
Uświadamiam sobie, żę pragnąc uzdrowienia zranień, liczyłam podświadomie na to, że stanę się sprawną, że dam radę...
Jednak inne sąa owoce uzdrowienia:
jestem tak samo słaba i tak samo nic beż Pana Boga uczynić nie mogę, natomiast teraz mam szansę Jemu naprawdę zaufać. Nie dlatego, że tak trzeba, a dlatego, że Go znam: to On mnie uzdrowił.

Dlatego w mojej bezradności przyzywam Jego Krew, opieram się na Jego Miłości i czekam cierpliwie na łaskę swiatła od Niego.
A nawet, jeśli nic nie rozumiem - wierzę, że On prowadzi całą sprawę. Ufam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz