środa, 19 sierpnia 2009

MEDYTACJA 112(czytanie liturgiczne z dnia 19.08.2009)

Ps 21: Spełniłeś pragnienia jego serca (...), napełniłeś go radością Twojej obecności (Ps 21, 3.7).
Pan Jezus powiedział:
Złóż w Moim Sercu to, co przeżyłaś i na nowo zanurz się w Mojej obecności.
Nie zatrzymuj w sercu podobnych doświadczeń ani wspomnień, ani sytuacji, które choćby w najmniejszym stopniu zaburzałyby pokój twojego serca i zajmowałyby w nim Moje miejsce.
Twoje serce ma być wolne, aby mogło wtopić się we Mnie i aby trwało radosne w Mojej obecności.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 17.08.2005)

Ścieżki do medytacji:
Jezus ukazał tutaj prawdę o zranieniach: one zaburzają pokój mojego serca, zatrzymują się w nim i zajmują w sercu Jego miejsce...
I dlatego włąśnie, jeśli zależy mi na relacji z Nim, nie zostawię zranienia "samemu sobie".
Pochylę się nad moim cierpiącym sercem, powiem Jezusowi, jak się czuję, jaki jest ten mój ból.
Moja szczerość i dziecięca otwartość jakby ukryją moje bolące serce w Jego czułych dłoniach. Zobaczę, że w Jego otwartymSercu jest zachowane to moje zranienie.
Pamięć o bólu - w Nim, a dla mnie - wolnośc i radość trwania w Jego obecności.
Czy jestem wdzięczna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz