piątek, 28 sierpnia 2009

MEDYTACJA 119(czytanie liturgiczne z dnia 28.08.2009)

Mt 25, 1-13: Czuwajcie więc, bo nie znacie dnia ani godziny (Mt 25,13).
Pan Jezus powiedział:
Choć teraz jestem niewidoczny dla twoich oczu, to jestem zawsze przy tobie i razem z tobą i pomagam w czuwaniu i oczekiwaniu. Teraz ważna jest kazda chwila, bo wszystko, co przeżywasz, przygotowuje ciebie na ten moment, w którym przyjdę i zdejmę zasłonę z twoich oczu, a wtedy ujrzysz Mnie w świetle, i pójdziemy razem.

Najlepszym przygotowaniem na ostateczne spotkanie ze Mną jest wierne wypełnianie Mojej woli w chwili obecnej.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 6.11.2005)

Ścieżki do medytacji:
Uczę się mojej godności dziecka Bożego.
Uczę się akceptować przesłane moich odczuć.
Uczę się w szczerej rozmowie z Jezusemo zranieniach nazywać moje odczucia.
Doświadczam Jego niezwykłej delikatności, bliskości z cierpiącym dzieckiem, jakim jestem.

Spróbuję dzis powiedzieć Jezusoei, jak się czuję, czytając Jego słowa:
"jestem zawsze przy tobie"...
"wszystko, co przeżywasz, przygotowuje ciebie na ten moment, w którym przyjdę"...
"zdejmę zasłonę z twoich oczu"...
"i pójdziemy razem"...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz