piątek, 21 sierpnia 2009

MEDYTACJA 114(czytanie liturgiczne z dnia 21.08.2009)

Mt 23, 1-12: Jeden jest tylko wasz Mistrz, Chrystus (Mt 23, 10).
Pan Jezus powiedział:
Każdy dzień jest unny, a w nim każda sytuacja, każde zadanie i każda chwila jest niepowtarzalna, dobrze więc, że czujesz tak mocno potrzebę Mojego kierownictwa, dobrze, że rano po przebudzeniu oddałaś Mi swoje serce, ręce i nogi, oczy i usta, swój umysł i całą siebie. Ponawiaj to oddanie w ciągu dnia, abyś była coraz bardziej otwarta na działanie Mojej łaski w tobie i przez ciebie.

...Jesteś w Mojej szkole miłości, a Ja w niej jestem twoim Mistrzem i prowadzę ciebie i kształtuję według marzenia Mojego Serca. Twoje zadanie to zaufać bez granic.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim PAnem, t. III, 20.08.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz