poniedziałek, 10 sierpnia 2009

MEDYTACJA 103(czytanie liturgiczne z dnia 10.08.2009)

2 Kor 9, 6-10: Radosnego dawcę miłuje Bóg (2 Kor 9, 7).
Pan Jezus powiedział:
Ty jesteś pierwszym darem, na który najbardziej czekam, a więc najpierw ofiaruj Mi siebie i swoje serce i uczyń to z radością, z pełnym zaufaniem. A potem cokolwiek będziesz robiła ze względu na Mnie i dla Mnie, to też ofiaruj Mi radosnym sercem.

Każde wyrzeczenie, każda ofiara przestaje być ciężarem, jezeli jej źródłem jest miłość, a miłość wszędzie wprowadza z sobą radość i gdy opanuje serce, czyni je radosnym.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 10.08.2005)

Ścieżki do medytacji:
Jezus powtórzył kilka razy: radość, radosny...
Czy potrzebuję szczególnych okoliczności, żeby być radosną?
A może to są sprawy, które tak naprawdę nie dotykają mojego serca?

Pragnę radości, ale czy zaczynam od miłowania?
Kiedy mogłabym dziś (teraz?) zdecydować wolą, by miłować?
Co mogłabym jeszcze dziś robić ze względu na Niego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz