piątek, 16 grudnia 2011

Medytacja Słowa 138 (czytanie liturgiczne z dnia 17.12.2011)

Ps 72,1-4.7-8.17:
Boże, przekaż Twój sąd Królowi,
a Twoją sprawiedliwość synowi królewskiemu.
Aby Twoim ludem rządził sprawiedliwie
i ubogimi według prawa.

Niech góry przyniosą pokój ludowi,
a wzgórza sprawiedliwość.
Otoczy opieką ubogich z ludu,
będzie ratował dzieci biedaków.

Za dni Jego zakwitnie sprawiedliwość
i wielki pokój, aż księżyc nie zgaśnie.
Będzie panował od morza do morza,
od Rzeki aż po krańce ziemi.

Niech Jego imię trwa na wieki,
jak długo świeci słońce, niech trwa Jego imię.
Niech Jego imieniem wzajemnie się błogosławią,
niech wszystkie narody ziemi życzą Mu szczęścia.

Pan Jezus powiedział:
Jesteś zamknięta w Moim Sercu, a Ono jak niezdobyta twierdza chroni cię przed twoim Wrogiem i nikt nie wykradnie Mi ciebie z Mojego Serca. Jesteś w Nim o wiele bezpieczniejsza niż dziecko w łonie swej matki.
*
Chętnie, z radością biorę ster twojego życia w swoje ręce i chętnie przyjmuję panowanie nad tobą, szczególnie gdy sama tego pragniesz, gdy ufnie powierzasz Mi siebie, gdy pozwalasz, abym wypełniał swoją wolę i zamiary, jakie mam wobec ciebie.
*
Przyjmij Mnie jako swojego Pana na każdą chwilę dnia, ale pamiętaj, że przede wszystkim jestem twoim Ojcem, który z czułością i wielką miłością pochyla się nad tobą i chce ciebie prowadzić, kierować twoimi krokami. Żyj więc dzisiaj jak ufne dziecko, posłuszna Mojej woli, otwarta na natchnienia.
*
Przypominaj sobie, że jestem nie tylko twoim Panem, ale też Panem każdej sytuacji i każdego wydarzenia, które ciebie spotyka. Świadomość tego pomoże ci trwać zawsze w pokoju i być stale radosną.

(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 17.12.2005 )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz