poniedziałek, 10 października 2011

Medytacja Słowa 95 (czytanie liturgiczne z dnia 11.10.2011)

Ps 19,2-5:
Niebiosa głoszą chwałę Boga, dzieło rąk Jego obwieszcza nieboskłon.
Dzień opowiada dniowi,
noc nocy przekazuje wiadomość.

Nie są to słowa ani nie jest to mowa,
których by dźwięku nie usłyszano:
Ich głos się rozchodzi po całej ziemi,
ich słowa aż po krańce świata.

Pan Jezus powiedział:

To, co jest tak naprawdę twoje, to Moja Krew przelana dla ciebie i na zawsze podarowana tobie, to Moja Miłość, której nigdy nie cofnę i nie zabiorę.

To jest twoja własność, twój skarb, twoja moc, którą wysłużyłem tobie na krzyżu.

Przyjmuj z wdzięcznością serca dar Krwi i korzystaj z wielkiej mocy, którą ma w sobie. To Moja Krew pomoże w pokorze i wolności przyjmować wszystkie inne dary Boże i z mądrością korzystać z nich. To Ona - Zbawcza Krew - Moja Miłość prowadzi ciebie , kształtuje, wychowuje, oczyszcza, więc zwiąż się z Nią, uzależnij się od Niej, rozkochaj się w Niej, zaufaj.

W psalmie czytasz:"Niebiosa głoszą chwałę Boga". Jak myślisz, czy chwały Boga i wielkich dzieł rąk Jego nie powinno głosić najpierw twoje serce, twoje życie?

Porozglądaj się wokół siebie, zobacz, ile Moich darów jest też w tobie i głoś chwałę Boga, korzystając z radością, wdzięcznością i wolnością serca ze wszystkiego, co otrzymałaś i czym nieustannie jesteś obdarowywana."

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 11.10.2005)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz