wtorek, 11 października 2011

Medytacja Słowa 96 (czytanie liturgiczne z dnia 12.10.2011)

Ps 62,2-3.6-7.9:

Jedynie w Bogu spokój znajduje ma dusza,
od Niego przychodzi moje zbawienie.
Tylko On jest opoką i zbawieniem moim,
twierdzą moją, więc się nie zachwieję.

Jedynie w Bogu szukaj pokoju, duszo moja, bo od Niego pochodzi moja nadzieja.
On tylko jest skałą i zbawieniem moim,
On moją twierdzą, więc się nie zachwieję.

W każdym czasie
Jemu ufaj narodzie.
Przed nim wylejcie wasze serca:
Bóg jest naszą ucieczką.

Pan Jezus powiedział:

Spokojne serce, spokojna dusza to owoc zaufania Ojcu, nieskończonej miłości, to owoc oddania się Jemu bez warunków i bez granic.

*

Najpierw zaufaj Mi i powierz wszystkie zajęcia, sprawy i wydarzenia dnia, powierz siebie i wszystkich, których dzisiaj spotykasz.

*

Możesz być spokojna, jeżeli wierzysz, że wszystko jest w Moich rękach.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 12.10.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz