środa, 15 lipca 2009

MEDYTACJA 100(czytanie liturgiczne z dnia 15.07.2009)

Wj 3, 1-6. 9-12: Idź (...), oto posyłam cię (...). Ja będę z tobą (Wj 3, 10a, 12a).
Pan Jezus powiedział:
Dzisiaj posyłam cię do zadań i do ludzi z twojego najbliższego otoczenia, abyś niosła im Mój pokój, radość, nadzieję abyś sama była czytelnym znakem Mojej miłości dla każdego. Miej serce otwarte na Moje natchnienia.

Czy zauważyłaś, że wszystkie potrzeby każdego człowieka podsumowuje jedno słowo - miłość?
Jeżeli ktos prosi cie o cokolwiek, to prosi o miłość, jeżeli potrzebuje czegokolwiek, to potrzebuje przede wszystkim miłości.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 13.07.2005)

Ścieżki do medytacji:
Jak wiele razy w moim życiu nie otrzymałam upragnionej miłości...
W pamięci o zranieniech zachowane są tamte okoliczności.
Owocem takich przezyć jest smutek, lęk, nieufność, skupienie na sobie.

Jak wiele razy w swoim życiu Jezus nie otrzymał upragnionej miłości...
Pamiętał wszystko doskonale.
Takie przeżycia - każde - utwierdzało Go w decyzji ofiarowania swojego Życia za tych, kto Go ranił, nie wiedząc, co czynią.

Jak wiele razy w ciągu dnia Jezus nie otrzymuje ode mnie upragnionej miłości...
Nie otrzymuje jej On, ukryty w moich najbliższych...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz