sobota, 4 lipca 2009

MEDYTACJA 89(czytanie liturgiczne z dnia 04.07.2009)

Ps 135: Chwalcie Pana, bo Pan jest dobry (Ps 135, 3).
Pan Jezus powiedział:
Możesz chwalić Mnie w każdej chwili dnia, wszędzie i we wszystkim.
Całe twoje dzisiejsze życie może stać się hymnem pochwalnym na Moją cześć, gdy radosnym i wdzięcznym sercem przyjmiesz każdą chwilę dnia, gdy serce twoje będzie Mi ufnie poddane, gdy będziesz się cieszyła Moją Ojcowską miłością, gdy przyjmiesz ją sama i podzielisz się nią z innymi.

Kążdy, nawet najmniejszy gest miłości jest jakąś cząstką hymnu pochwalnego, który wyśpiewuje kochające serce na Moją cześć.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t.III, 2.07.2005)

Ścieżki do medytacji:
Gdyby mi zależało na tym, by Jezus czuł się kochany przeze mnie, próbowałabym uczynić ten dzień hymnem pochwalnym...
W historii człowieka, któremu trudno się cieszyć miłościa Ojca, jest doświadczenie braku bezwarunkowej miłości. Brak osób, którym zależało na tym, by on, jako dziecko, czuł się kochany.

Jeśli powyższe słowa Jezusa wywołują we mnie tęsknotę za miłością z mojego dzieciństwa, ukazują konkretne wydarzenia z dawnych lat - to oznacza, że Jezus zaprasza mnie na spotkanie.
Teraz On jezt gotów wysłuchać mnie, razem ze mna pochyla się nad zranionem dzieckiem we mnie. Moja szczerość otworzy mnie na radość Jego obecnośći teraz i wtedy - przy mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz