środa, 15 grudnia 2010

Medytacja Słowa 18 (czytanie liturgiczne z dnia 16.12.2010)

Iz 54, 1-10: Bo góry mogą ustąpić i pagórki się zachwiać, ale miłość moja nie odstąpi od ciebie (...), mówi Pan, który ma litość nad tobą (Iz 54, 10).
Pan Jezus powiedział:
Wszystko sie skończy i ziemia przeminie, ale miłość Moja, którą ukochałem cię przed wiekami, będzie trwała wiecznie.
Żyj dzisiaj w radosnej świadomości, że jesteś ukochana, miłowana w każdej chwili, w każdej sytuacji, w każdym położeniu i nic Mojej miłości do ciebie nie może osłabić, żadne twoje ograniczenia, ani słabości, ani grzechy - nic! Jesteś kochana bezwarunkowo i bezgranicznie, bez miary, jakbyś była jedna jedyna; i tak jest z każdym.
(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 15.12.2005)

Ścieżki do medytacji:

Tego samego dnia, trochę później, Pan Jezus tak nawiązał do powyższych słów:
"Zawsze, gdy zauważasz, że jestem i kocham ciebie i gdy dostrzegasz Moje działanie w zwykłej codzienności, w wydarzeniach, w prostych sprawach i zadaniach dnia, wtedy pomnaża się twoje zaufanie, umacnia wiara i rośnie radość w sercu. Stajesz się prawdziwie szczęśliwym dzieckiem, które wie, że zawsze, wszędzie i we wszystkim może liczyć na Mnie i oprzeć się o Mnie."

Zaufanie. Wiara. Radość. To są dary , które ma dla mnie każdego dnia Pan Bóg. Jeśli zauważę Jego obecność i miłość do mnie.
Mogę teraz spróbować wymienić - w czym zauważyłem dzisiaj Jego obecność i miłość, pamiętając, że "ani moje ograniczenia, ani słabości, ani grzechy" nie osłabiały Jego miłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz