niedziela, 5 grudnia 2010

Medytacja Słowa 8 (czytanie liturgiczne z dnia 6.12.2010)

Iz 35, 1-10: Odwagi! Nie bójcie się! Oto wasz Bóg (...) On sam przychodzi, by zbawić was (Iz 35, 4).
Pan Jezus powiedział:
Przychodzę z łaską zbawienia w każdej chwili twojego życia, bo w każdej chwili przelewam Krew dla ciebie z miłości, więc nie bój się. Jesteś tak bardzo ukochana. Z łaską zbawienia nie czekam dopiero na koniec czasu twojego ziemskiego życia, lecz wspieram cię na co dzień, abyś już teraz smakowała owoce Miłości, owoce Mojej Krwi.

Przychodzę do ciebie dzisiaj z łaską zbawienia, abyś potrafiła kochać, aby serce twoje odrzucając troski i niepokoje, umacniało sie w pokoju i wypełniało prawdziwą radością i wolnością dziecka Bożego.

Przychodzę dzisiaj z łaską zbawienia, aby wyzwalać cię z wszelkich blokad, hamulców, lęków, kompleksów i więzów, aby dać oddech twojemu sercu i jeszcze mocniej pociągnąć twojego ducha ku sobie, wypełniając go ciszą i pokojem Mojej obecności.
(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, s. 326-327, 5.12.2005)

Ścieżki do medytacji:
Będę sie uczyć ufności: będę przychodzić najpierw do Jezusa z moim niepokojem, z troskami.
Będę pokazywać Jezusowi moje rany: blokady, hamulce, więzy, leki, kompleksy - zawsze, kiedy ich zauważę.
Moje serce zacznie oddychać. Cisza i pokój obecności Jezusa ogarną mnie.
W tym Pokoju wypełni się radością moje serce.

Zacznę doświadczać prawdy Jego słów: Jego obecność stanie się dla mnie źródłem bezpieczeństwa.

W moim sercu zaczną rodzic się postawy dziecka Bożego: wdzięczność, ufność, miłość, skrucha, wierność...

"Z łaską zbawienia nie czekam dopiero na koniec czasu twojego ziemskiego życia, lecz wspieram cię na co dzień, abyś już teraz smakowała owoce Miłości, owoce Mojej Krwi."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz