środa, 8 lutego 2012

Medytacja Słowa 173(czytanie liturgiczne z dnia 8.02.2012)

Ps 37,5-6.30-31.39-40:
Powierz Panu swą drogę, zaufaj Mu, a On sam będzie działał.
On sprawi, że twa sprawiedliwość zabłyśnie jak światło,
a prawość twoja jak blask południa.

Usta sprawiedliwego głoszą mądrość,
a język jego mówi to, co słuszne.
Prawo Boże jest w jego sercu
i nie chwieją się jego kroki.

Zbawienie sprawiedliwych pochodzi od Pana,
On ich ucieczką w czasie utrapienia.
Pan ich wspomaga i wyzwala,
wybawia od występnych i zachowuje,
On bowiem jest ich ucieczką.

Pan Jezus powiedział:

Powierz Mi w zaufaniu swoją drogę, dzisiejsze troski, każdą chwilę, to co teraz najbardziej przeżywasz i co ciebie niepokoi, a Ja sam będę działał. Poukładam wydarzenia według własnych planów i wszystko będzie dobrze.

*

Przypomnij sobie, co kiedyś powiedziałem tobie: Choćby opuścili cię i zapomnieli o tobie najbliżsi, Ja nigdy nie zapomnę. I teraz jestem bardzo, bardzo blisko. Powiedz Mi - wystarczam tobie, prawda? A teraz z nowym zaufaniem powierz Mi to wszystko, co przeżywasz i zatańcz dla Mnie, oddając w tańcu siebie i ciężary serca.

*

Zawsze, gdy ufasz Mi, Ja sam działam, działam w tobie i przemieniam sytuacje. Bądź tylko otwarta i nie hamuj doplywu Mojej łaski.

Na trudne doświadczenia dzisiejszego dnia też popatz przez wiarę. Doświadczenia te nie pochodzą od ludzi. DOpusciłem je, aby służyły oczyszczeniu i umocnieniu twojego ducha.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 8.02.2006)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz