niedziela, 12 lutego 2012

Medytacja Słowa 177(czytanie liturgiczne z dnia 12.02.2012)

1 Kor 10,31-11,1:
Czy jecie, czy pijecie, czy cokolwiek innego czynicie, wszystko na chwałę Bożą czyńcie. Nie bądźcie zgorszeniem ani dla Żydów, ani dla Greków, ani dla Kościoła Bożego, podobnie jak ja, który się staram przypodobać wszystkim pod każdym względem nie szukając własnej korzyści, lecz dobra wielu, aby byli zbawieni. Bądźcie naśladowcami moimi, tak jak ja jestem naśladowcą Chrystusa.

(...To był dla mnie bardzo trudny dzień...)

Pan Jezus powiedział:
Ale teraz całe swoje zmęczenie, wszystkie doświadczenia, to co przezywałaś, każdą nieudaną próbę życia dzisiejszym Słowem, każdą słabość i wszystkie rozmowy z ludźmi, którzy dzwonili do ciebie, i każdy gest i krok, i każdą chwilę, niezależnie od tego, czy przeżywałaś ją świadomie dla Mnie, czy nie - wszystko ofiaruj Mi teraz na zakończenie dnia z intencją, aby było to na Moją chwałę. I ufaj Mi.
Stań się dzieckiem, które w ramionach i przy Sercu Ojca na nowo odnajduje pokój serca, wyciszenie i w tych ramionach spokojnie, beztrosko zasypia.

Twoje dziecięce zaufanie i oddanie się na końcu dnia niech będzie na Moją chwałę.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 12.02.2006)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz