niedziela, 19 lutego 2012

Medytacja Słowa 181(czytanie liturgiczne z dnia 19.02.2012)

Iz 43,18-19.21-22.24b-25:
Nie wspominajcie wydarzeń minionych, nie roztrząsajcie w myśli dawnych rzeczy. Oto Ja dokonuję rzeczy nowej: pojawia się właśnie. Czyż jej nie poznajecie? Otworzę też drogę na pustyni, ścieżyny na pustkowiu. Lud ten, który sobie utworzyłem, opowiadać będzie moją chwałę. Lecz ty, Jakubie, nie wzywałeś Mnie, bo się Mną znudziłeś, Izraelu! Raczej Mi przykrość zadałeś twoimi grzechami, występkami twoimi Mnie zamęczasz. Ja, właśnie Ja przekreślam twe przestępstwa i nie wspominam twych grzechów.

Pan Jezus powiedział:
Dokonuję rzeczy nowej w twoim życiu. Bądź tylko dzieckiem i jak dziecko przyjmij z radością wszystkie wydarzenia i niespodzianki.

Jesteśmy razem: Ja i ty. Ja kieruję wszystkim, czuwam nad wszystkimi szczegółami, załatwię to, co potrzebne, dlatego możesz być spokojna, i w pokoju serca, w zaufaniu trwaj przy Mnie.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 19.02.2006)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz