czwartek, 18 grudnia 2008

MEDYTACJA 3 (czytanie liturgiczne z dnia 18.12.2008)

Ps 72: Będzie panował od morza do morza, od Rzeki aż po krańce ziemi (Ps 72, 8).
Pan Jezus powiedział: "Przyjmij Mnie jako swojego Pana na każdą chwilę dnia, ale pamiętaj, że przede wszystkim jestem twoim Ojcem, który z czułością i wielką miłością pochyla się nad tobą i chce ciebie prowadzić, kierować twoimi krokami. Żyj więc dzisiaj jak ufne dziecko, posłuszna Mojej woli, otwarta na natchnienia.

Przypominaj sobie, że jestem nie tylko twoim Panem, ale też Panem każdej sytuacji i każdego wydarzenia, które ciebie spotyka. Świadomość tego pomoże ci trwać zawsze w pokoju i być stale radosną."
(17.12.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, tom III)

Ścieżki do medytacji:
1. Jakie zamiary ma Pan Bóg wobec mnie? Dlaczego to pytanie jest dla mnie trudne?
Czy uwierzę czułej Miłości, która chce kierować moimi krokami?

2. Ufność otwiera na natchnienia. Czy wybieram kolejny krok sama? Czy próbuje radzić się Ojca?

3. Pan zaprosił mnie w nowy dzień. Mój troskliwy Ojciec jest Panem każdego wydarzenia. Czy chcę się otwierać, mimo moich zranień, na dar pokoju i radości ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz