niedziela, 21 grudnia 2008

MEDYTACJA 6 (czytanie liturgiczne z dnia 21.12.2008)

2 Sm 7,1-5.8b-12.14a.16: Ja będę mu Ojcem, a on będzie Mi synem. (2 Sm 7, 14a).

Pan Jezus powiedział:
"Ja jestem twoim Ojcem, a ty jesteś Moim dzieckiem, Moją córeczką.

Czy odczuwasz pragnienie Mojego Serca? Chcę mieć zawsze ciebie przy sobie, jeszcze bliżej Serca niż matka pieszcząca w swych ramionach narodzone niemowlę.

Córeczko Moja, ty odpowiesz na wołanie Mojego Serca i będziesz Moja maleńka, ufna. Przyjmiesz Moją miłość i podzielisz się nią z tymi, których dzisiaj spotkasz."
(18.12 2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, tom III)

Ścieżki do medytacji:
1. Ojcze, Ty wiesz dobrze, że są w moim sercu struny, które nigdy nie wydały dźwięku. Chciałeś, myślę, by one odpowiadały na czułość i delikatność...
I w tej chwili, kiedy odnoszę do siebie Twoje słowa: "Moja córeczka",- brakuje mi wyobraźni, jaka jest Twoja czułość?
Dziękuję, Ojcze, Ci za to, że czekasz na odezwanie się serca Twojej córeczki.

2. Chcesz mieć mnie zawsze przy sobie...
Ojcze, ja też tego chcę, tylko boję się iść do Ciebie, jak ufne dziecko. Często słyszę oskarżenia wroga, że taką mnie nie przyjmiesz. Może, jak się poprawię...
Nie odczuwam pragnienia Twojego Serca, a Ty kochasz i czekasz dalej na Twoją córeczkę. Dziękuję Ci!

3. Ojcze, jeśli pozwolę oragnąć się Twojej miłości, to otworzę się na bliźniego, ponieważ przestanę się bać zranienia. Bogata w Twoja miłość, zobaczę komu jej brak.
Ojcze, wyjaśnij mi, jak być maleńką dziś, w moich zadaniach, relacjach.
Daj Twojej córeczce ufność w cierpieniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz