niedziela, 8 stycznia 2012

Medytacja Słowa 146 (czytanie liturgiczne z dnia 8.01.2012)

Ps 116,12-14.17-19:

Czym się Panu odpłacę za wszystko, co mi wyświadczył?
Podniosę kielich zbawienia
i wezwę imienia Pana.

Wypełnię me śluby dla Pana
przed całym Jego ludem.
Tobie złożę ofiarę pochwalną
i wezwę imienia Pana.

Wypełnię me śluby dla Pana
przed całym Jego ludem.
W dziedzińcach Pańskiego domu,
pośrodku ciebie, Jeruzalem.

Pan Jezus powiedział:

Ty wiesz, co najbardziej Mi się podoba, co najmocniej chwyta Moje Serce. Swoim dziecięcym zaufaniem i oddaniem okazujesz prawdziwa wdzięczność.

*

Teraz okazujesz Mi największą wdzięczność przyjmując Moją wyrozumiałą, przebaczającą miłość. Ofiarowuję ją tobie za darmo i nie oczekuję w zamian niczego, oprócz twojego serca, twojej radości i gotowości, aby na nowo, w pełni żyć dla Mnie przy pomocy Mojej laski.

Miła Mi jest twoją radość i wdzięczność za okazaną łaskę, za Miłość Miłosierną.

*

Przyjmij Mnie teraz rozradowanym sercem i tam gdzie to możliwe dziel się tą radością.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 9.01.2006)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz