sobota, 28 stycznia 2012

Medytacja Słowa 164 (czytanie liturgiczne z dnia 29.01.2012)

Ps 95,1-2.6-9:
Przyjdźcie, radośnie śpiewajmy Panu,
wznośmy okrzyki ku chwale Opoki naszego zbawienia.
Stańmy przed obliczem Jego z uwielbieniem, radośnie śpiewajmy Mu pieśni.

Przyjdźcie, uwielbiajmy Go padając na twarze,
zegnijmy kolana przed Panem, który nas stworzył.
Albowiem On jest naszym Bogiem,
a my ludem Jego pastwiska i owcami w Jego ręku.

Obyście dzisiaj usłyszeli głos Jego:
„Niech nie twardnieją wasze serca jak w Meriba,
jak na pustyni w dniu Massa,
gdzie Mnie kusili wasi ojcowie,
doświadczali Mnie, choć widzieli moje dzieła”

Pan Jezus powiedział:

Niech całe twoje dzisiejsze życie będzie uwielbieniem Boga: modlitwa i każdy twój czyn, każde słowo, gest i krok.

Uwielbiaj Mnie radosnym, wdzięcznym serem i swoim umysłem, wola i pragnieniem. Niech duch twój nuci Mi radosny hymn uwielbienia.

*

Wstąpiłem do Nieba, aby być bliżej ciebie, tak blisko, że ta rzeczywistość przekracza wielkie twój pragnienia i wyobrażenia.

*

Uwielbiaj Mnie również rozproszeniami, ale staraj się o skupienie serca, aby zanurzone we Mnie trwało w radosnym dziękczynieniu.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 29.01.2006)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz