niedziela, 1 listopada 2009

MEDYTACJA 169(czytanie liturgiczne z dnia 01.11.2009)

1 J 3, 1-3: Będziemy do Niego podobni (1 J 3, 2).
Pan Jezus powiedział:
Nie o własnych siłach stajesz się podobna do Mnie i nie z własnych chęci. To mocą Mojej Krwi jesteś zdolna pragnąć tego podobieństwa i otwierać się na współpracę z Moją łaską. To Moja Krew, Miłość twojego Oblubieńca rzeźbi w tobie rysy upodabniające ciebie do Mnie, a ty bądź Mi we wszystkim uległa.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 1.11.2005.)

Ścieżki do medytacji:
Im częściej oczekuję światła od Pana, im mniej liczę na własne siły, tym bardziej zauważam w moim życiu to, co cieszy lub zasmuca Go.
Zaczynam liczyć się z Jego uczuciami. Zaczynam żyć w obecności Osoby mojego Ojca, mojego Zbawiciela.
Po tym mogę zauważyć działanie Jego Miłości w moim sercu. Powoli staję się dzieckiem.

Czy to mnie cieszy?
Czy jednak niedowierzam, że taka przemiana jest możliwa dla mnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz