sobota, 14 listopada 2009

MEDYTACJA 179(czytanie liturgiczne z dnia 14.11.2009)

Łk 18, 1-8: Powiedział im też przypowieść o tym, że zawsze powinni się modlić i nie ustawać (Łk 18, 1).
Pan Jezus powiedział:
W modlitwie bądź zawsze wierna, wytrwała, ufna. Nie ustawaj, jeżeli nawet masz wrażenie, że nie odpowiadam i nie spełniam szybko twoich pragnień. One są miłe Mojemu Sercu i we Mnie mają swoje źródło, ale chcę je spełnić według własnych planów i zamierzeń.
Nie ustając w modlitwie, uczysz się mocniej ufać, wierzyć, uczysz się wytrzwałości i jest to cenny czas przeznaczony na oczyszczenie twojego serca, twoich intencji, jest to czas przygotowujący ciebie do przyjęcia Mojego daru w pełnej dojrzałości ducha.

Czy wierzysz, że wysłucham cię i spełnię twoje pragnienia?
Czy wierzysz, że jestem nieskończoną Miłością?
Czy ufasz Mi?
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 12.11.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz