niedziela, 15 listopada 2009

MEDYTACJA 180(czytanie liturgiczne z dnia 15.11.2009)

Mk 13, 24-32: Niebo i ziemia przeminą, ale słowa moje nie przeminą (Mk 13,31).

Ścieżki do medytacji:
Czym są dla mnie słowa Jezusa?

Jednym z następstw zranień w mojej postawie jest nieufność. Dlatego potrzebuję stale ćwiczyć się w ufności.
Od czego zacząć? Od dziękowania za słowa, za otrzymane światło, za wszystko, co odbieram jako dar Boga.
Wtedy zacznę zauważać intensywność Jego działania, opieki, miłości. Zacznę cieszyć się Jego obecnością.
Zacznę ufać.
Zacznę prosić o łaskę życia według Jego słów.
I wtedy zacznę Go rozumieć: dlaczego mnie kocha, dlaczego pragnie mojego zbawenia, dlaczego oddał za mnie Życie, dlaczego zawierzył mnie swojej Matce.
Zacznę pragnąc tego, czego pragnie mój Ojciec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz