piątek, 27 listopada 2009

MEDYTACJA 192(czytanie liturgiczne z dnia 27.11.2009)

Łk 21, 29-33: Niebo i ziemia przeminą, ale Moje słowa nie przeminą (Łk 21, 33).
Pan Jezus powiedział:
Żadne Moje Słowo nie przeminie, a każde jest Słowem miłości. Kochaj więc, aby Moje słowo żyło w tobie, abyś była jego nosicielem i przekazicielem. Niech ono przepływa przez ciebie. Niech twoje oczy i uśmiech, gesty i słowa mówią o jego mocy. Niech świadczą o tym, że Moje Słowo jest zawsze aktualne.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 25.11.2005)

Ścieżki do medytacji:
W przeżywaniu tego, co mnie kosztuje, powinno być miejsce na moją świadomość obecności Bożej. Sprawdza się, czy Bóg jest dla mnie najbliższą Osobą, źródłem mojej godności, mocą mojej wiary, światłem mojej nadziei...
I te ramiona Maryi i Jej wołanie do mnie: "Mój mały ukochany synu... Czy nie jestem przy tobie Ja, twoja Matka?... Czy potrzebujesz czegokolwiek innego?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz