niedziela, 22 listopada 2009

MEDYTACJA 187(czytanie liturgiczne z dnia 22.11.2009)

J 18, 33b-37: Ja na to się narodziłem i na to przyszedłem na świat, aby dać świadectwo prawdzie.
Każdy, kto jest z prawdy, słucha mojego głosu (J 18, 37).

Ścieźki do medytacji:
Czy nie jest tak, że jako dziecko Boże, narodziłem się, aby mieć udział w świadectwie Jezusa?
Mocą Sakramentów to On jest w mojej historii stale obecny.
Jezus zaprasza mnie do życia łaską chwili, życia chwilą obecną w świadomości, że jestem z Nim. Jesteśmy razem - Jego moc i moja słabość, Jego czystość i moja niewierność, Jego ofiara i mój egoizm.
Niepojęta po ludzku miłość Króla do Jego niewdzięcznego dziecka o królewskiej godności.
Krokiem do udziału w świadectwie Jezusa jest próba zauważenia moich niewierności, a potem skrucha i wołanie o łaskę, abym pragnął tego udziału.

Maryja ma udział w świadectwie Jezusa, temu poświęcone Jest jej życie. Życie mojej Matki. Ona tak żyję, stale tuląc do Serca mnie. Mam udział w Jej świadectwie. Ono może mnie zmienić.
Czy chcę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz