niedziela, 4 września 2011

Medytacja Słowa 63(czytanie liturgiczne z dnia 05.09.2011)

Ps 62: Jedynie w Bogu szukaj spokoju, duszo moja, bo od Niego pochodzi moja nadzieja. (...) W każdym czasie Jemu ufaj narodzie (Ps 62, 6.9).

Pan Jezus powiedział:
Zaufaj Mi na nowo w każdym czasie, a więc w każdej chwili, w każdym wydarzeniu, we wszystkim, co ciebie spotyka i w tej sytuacji, w tym położeniu, w jakim jesteś teraz, dzisiaj.

Jestem przy tobie w każdej chwili, czuwam nad tobą, gdy zasypiasz i jestem przy każdym twoim przebudzeniu. A twój sen, choćby krótki, jest tym spokojniejszy, im ufniej powierzasz się Moim ramionom i w nich odpoczywasz.

Pamiętaj jednak, że to Ja jestem twoim Nauczycielem i Mistrzem w Szkole Miłości. Jeśli więc zwątpiłabyś w możliwość odmiany własnego serca, w to, że będzie ono podobne do Mojego, to tym samym zaprzeczyłabyś Moim zdolnościom pedagogicznym i Mojej wszechmocy. Ja jednak nawet z bardzo mało zdolnego ucznia mam moc uczynić geniusza. Dlatego nie myśl o swoich słabościach zbyt wiele, nie koncentruj się na nich, nie analizuj swoich postępów ani nie zniechęcaj pozornym ich brakiem. Patrz raczej na Mnie, słuchaj Mnie i zaufaj bez granic.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 5.09.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz