wtorek, 13 września 2011

Medytacja Słowa 72 (czytanie liturgiczne z dnia 14.09.2011)

J 3,13-17:
Jezus powiedział do Nikodema: Nikt nie wstąpił do nieba, oprócz Tego, który z nieba zstąpił - Syna Człowieczego.
A jak Mojżesz wywyższył węża na pustyni, tak potrzeba, by wywyższono Syna Człowieczego, aby każdy, kto w Niego wierzy, miał życie wieczne.
Tak bowiem Bóg umiłował świat, że Syna swego Jednorodzonego dał, aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał życie wieczne.
Albowiem Bóg nie posłał swego Syna na świat po to, aby świat potępił, ale po to, by świat został przez Niego zbawiony.

Pan Jezus powiedział:
Patrz na Mnie Ukrzyżowanego, tu jest Szkoła Miłości, tu jest źródło świętości, tu jest miejsce twojej formacji.

Często kieruj wzrok na Mnie. Patrz na Mnie z wiarą, z miłością, z oddaniem, z wdzięcznością, a Ja nieustannie będę umacniał twoje siły, odnawiał duchowo, ożywiał.

W ciągu dnia przychodź często pod Mój Krzyż i otwieraj swoje serce, aby Krew z Mojego Serca wypełniła twoje i przemieniała je. Ona będzie oczyszczała twoje spojrzenie, intencje, twoje słowa, myśli i gesty.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 14.09.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz