poniedziałek, 5 września 2011

Medytacja Słowa 64(czytanie liturgiczne z dnia 06.09.2011)

Łk 6, 12-19: A cały tłum starał się Go dotknąć, ponieważ moc wychodziła od Niego i uzdrawiała wszystkich (Łk 6, 19).
Pan Jezus powiedział:
Dotykaj się Mnie, ale nie tak jak tłum, który pragnął uzdrowienia. Ty dotykaj się Mnie całym sercem, całą sobą, przylgnij do Mnie.

...Czy rozpoznajesz swoją drogę w Mojej drodze krzyżowej?

Kiedy czujesz się słaba i pod wpływem trudności i różnych ciężarów zaczynasz się chwiać albo upadasz, dotykaj się często Mojego Krzyża, chwyć się Go mocno, przylgnij do Niego, przytul Krzyż do swojego serca. Z Niego wychodzi Moja uzdrawiająca moc, On jest twoim ratunkiem, twoją pomocą. Opierając się na Nim, możesz powstać z upadku, a gdy zachwiejesz się, to nie upadniesz, jeżeli tylko mocno trzymasz się Krzyża. On cię podtrzyma.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 28.10.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz