czwartek, 29 września 2011

Medytacja Słowa 87 (czytanie liturgiczne z dnia 30.09.2011)

Łk 10,13-16:
Jezus powiedział: Biada tobie, Korozain! Biada tobie, Betsaido! Bo gdyby w Tyrze i Sydonie działy się cuda, które u was się dokonały, już dawno by się nawróciły, siedząc w worze pokutnym i w popiele. Toteż Tyrowi i Sydonowi lżej będzie na sądzie niżeli wam. A ty, Kafarnaum, czy aż do nieba masz być wyniesione? Aż do otchłani zejdziesz!
Kto was słucha, Mnie słucha, a kto wami gardzi, Mną gardzi; lecz kto Mną gardzi, gardzi Tym, który Mnie posłał.

Pan Jezus powiedział:
Jeżeli Ja jestem twoim Skarbem, to twoje serce zawsze będzie przy Mnie, a razem z nim twoje myśli, uczucia i pragnienia. Przy Mnie będą też wspomnienia i cała twoja istota. Twoje serce, podążając za Mną, swoim Skarbem, przebije się przez wszelkie zasłony, przeszkody i przeciwności, pokona wszelkie pokusy, aby tylko być przy Mnie.

Nie bój się swojej słabości. Ja mam moc, aby cie chronić, aby wspierać twoje wysiłki, aby burzyć wszelkie zapory, aby prowadzić cię zawsze do Mojego Serca.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 17.06.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz