wtorek, 20 września 2011

Medytacja Słowa 78 (czytanie liturgiczne z dnia 20.09.2011)


Łk 8,19-21
:
Przyszli do Jezusa Jego Matka i bracia, lecz nie mogli dostać się do Niego z powodu tłumu. Oznajmiono Mu: Twoja Matka i bracia stoją na dworze i chcą się widzieć z Tobą. Lecz On im odpowiedział: Moją matką i moimi braćmi są ci, którzy słuchają słowa Bożego i wypełniają je.

Pan Jezus powiedział:
Każde Moje słowo, to słowo miłości, a wypełniasz je, gdsy kochasz.
W każdej nowej sytuacji dnia przyjmiesz ode Mnie nowe wskazówki, ale zawsze chodzi o jedno - o miłość. Wsłuchuj się w Moje słowa.
*
Jeśli kto chce iść za Mną, niech weźmie krzyż swój, niech się zaprze samego siebie i niech Mnie naśladuje. Ode Mnie otrzymasz siły, aby przezwyciężać swoją słabość fizyczną i służyć dalej, i kochać dalej.
*
Cokolwiek uczynisz komumolwiek, to Mnie uczynisz, więc wyświadcz (...) tę drobną przysługę z największą miłością, na jaką cię stać.
*
Wytrwaj przy Mnie i dla Mnie do końca. Postaraj się teraz każdą czynność wykonać spokojnie i niech będzie ona znakiem i wyrazem twojej miłości do Mnie.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 20.09.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz