niedziela, 11 września 2011

Medytacja Słowa 70 (czytanie liturgiczne z dnia 12.09.2011)

Ps 28,2-3.7-9:
Usłysz głos mego błagania, gdy wołam do Ciebie
i wznoszę ręce do świętego przybytku Twego.
Nie gub mnie z grzesznikami i z tymi, co czynią nieprawość,
którzy rozmawiają o pokoju z bliźnimi,
a w duszy żywią zły zamiar.

Pan moją mocą i tarczą,
zaufało Mu moje serce.
Pomógł mi, więc moje serce się cieszy
i moją pieśnią Go sławię.

Pan jest zbawczą mocą dla swojego ludu,
twierdzą zbawienia dla swego pomazańca.
Ocal Twój lud i błogosław swojemu dziedzictwu,
bądź im pasterzem, weź ich w opiekę na wieki.

Pan Jezus powiedział: Żyjesz we Mnie, poruszasz się we Mnie, oddychasz we Mnie, jesteś cała zanurzona we Mnie i Je ciebie chronię, czuwam nad tobą, niech więc twoje serce cieszy się i ufa Mi bez granic w każdej chwili .

Im wierniej żyjesz chwilą obecną, spokojnie jak dziecko, tym mocniejszy dajesz znak zaufania i wiary, że Ja jestem twoją mocą i tarczą.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. III, 12.09.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz