wtorek, 6 października 2009

MEDYTACJA 146(czytanie liturgiczne z dnia 06.10.2009)

Łk 10, 38-42: Przyjęła Go do swego domu (Łk 10, 38).
Pan Jezus powiedział:
Przyjmując Mnie świadomie do swojego serca, zapraszając Mnie do siebie, dopuszczaj Mnie do wszystkich zakamarków swojego życia, do tego wszystkiego, co przeżywasz, czym się zajmujesz, o czym myslisz. Chcę mieszkać we wszystkich komnatach twojego serca, chcę mieć w swoich rękach klucz do każdego pomieszczenia w twoim domu i chcę być w nim Gospodarzem. Potrzebuję tylko twojej zgody i twojego bezgranicznego zaufania, pragnę tego i proszę o to.

A ty (...) zawsze jesteś ze Mną, jesteś przy Mnie, otoczona Moją bezgraniczną miłością. Ja sam zajmuję się tobą i troszczę się o ciebie, a dom twojego serca to nasz dom.
(Teresa Chomienieć MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 4.10.2005)

Ścieżki do medytacji:
Wiele jest spraw, codziennych sytuacji, którymi nie dzielę się z nikim. Z różnych powodów...
Gdy dopuszczę do nich Jezusa, to nawet w nich spotkam się z Miłością.
I wtedy coraz rzadziej będę tęsknić za oparciem w człowieku.
Będę mogła bezpiecznie być i słabą, i bezradną, i zabieganą, i zagubioną.
Każde szczere podzielenie się z Nim moim życiem da tę wolnośc i spokój, w którym otworzę się na Jego natchnienie. On będzie Gospodarzem. W naszym domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz