sobota, 10 października 2009

MEDYTACJA 149(czytanie liturgiczne z dnia 10.10.2009)

Łk 11, 27-28: Błogosławieni ci, którzy słuchają słowa Bożego i zachowują je (Łk 11, 28).
Pan Jezus powiedział:
Miłość to Moje Słowo, które podsumowuje wszystko, co powiedziałem, a więc kochaj, a będziesz błogosławiona, bedziesz bardzo szczęśliwa.

To Słowo - Miłość - zachowaj w swoim sercu i żyj nim. Staraj się wykorzystać każdą okazję, każdą sytuację, a w ciagu dnia będzie ich wiele.

O własnych siłach kochać nie potrafisz, ale otrzymujesz tę zdolność przez Moją Krew. To Ja, Bóg Żywy w Trójcy Jedyny, jestem i działam w tobie, to Ja chcę tak kochać przez ciebie, i jest to możliwe, gdy cała oddajesz Mi siebie i całą swoją istotę poddajesz działaniu Mojej łaski.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 8.10.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz