czwartek, 23 czerwca 2011

Notatka z rozmyślania (11)

J 10,11-16
O dobrym pasterzu:

Ja jestem dobrym pasterzem.
Dobry pasterz życie swoje oddaje za owce.
Najemnik i kto nie jest pasterzem, do którego owce nie należą, gdy zobaczy, że wilk się zbliża, od razu porzuca owce i ucieka, a wilk uprowadza je i rozprasza, bo najemnikiem jest i nie zależy mu na owcach.
Ja jestem dobrym pasterzem.
Znam moje, a moje mnie znają, tak jak mnie zna Ojciec, a ja znam Ojca.
Życie swoje oddaję za owce.
A mam jeszcze inne owce, nie będące z tej zagrody.
Te również mam poprowadzić i one usłyszą mój głos.
Nastanie jedna owczarnia, jeden Pasterz.

Rozmyślanie z dnia 1.06.2011:

Znać Jezusa - to Go miłować. Żyć tą relacją...
Mnie ogranicza nieufność... Lek wykorzystuje to, że nie znam przyszłości i to, że nie chce cierpieć już więcej.
Skupiam się na zagubieniu i moich odczuciach zagrożenia. Nie pojmuję wartości zbawienia duszy...

W tej chwili On też oddaje za mnie życie.
Mój wierny Pasterz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz