niedziela, 26 czerwca 2011

Notatka z rozmyślania (12)

Mt 24,42-51
O czuwającym gospodarzu:

A zatem czuwajcie, nie wiecie bowiem, o której godzinie Pan wasz przyjdzie. A to zauważcie, że gdyby gospodarz wiedział, o której straży przyjdzie złodziej, czuwałby i nie pozwoliłby włamać się do swojego domu. Dlatego i wy bądźcie gotowi, bo Syn Człowieczy przyjdzie o takiej godzinie, kiedy wy nie będziecie się spodziewać.

Rozmyślanie z dnia 30.05.2011

Dlaczego Jezus przyjdzie po mnie?
Bo skończy się czas mi wyznaczony na ziemi.
I w tej chwili skończy się moja obojętność na Boga.
Widząc Go, poznam, na ile byłam daleko od prawdy o Jego wielkości i mojej nicości stworzenia.
Miłość ukaże mi wszystkie nieprzyjęte dary...

Postawą czuwania najwłaściwszą jest skrucha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz