piątek, 4 września 2009

MEDYTACJA 123(czytanie liturgiczne z dnia 04.09.2009)

Ps 100: Wykrzykujcie na cześć Pana wszystkie ziemie, służcie Panu z weselem (Ps 100, 1-2).
Pan Jezus powiedział:
Niech okrzykiem na Moją cześć będzie radość twojego serca we wszystkim: w tym, co robisz, w każdej sytuacji i w każdym położeniu.
(...)
Prawdziwa radość serca jest głęboka, niezależna od zewnętrznych warunków i doświadczeń, jest wolna od tego, co się wydarza, bo radosne serce zanurzone jest w Sercu Oblubieńca i od Niego przyjmuje pokój, światło i radość.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t.III, 2.09.2005)

Ścieżki do medytacji:
Służyć z weselem - to służyć Pany, który ma moc napełnić mnie pokojem, światłem i radością.
Jest to prawda.
W każdej trudnej sytuacji, gdy cierpię, ale mimo tego zdecyduję się opowiedzieć Jezusowi, jak się czuję, czym jest dla mnie przeżywana krzywda, - nowe, kolejne doświadczenie bycia wysłuchiwaną, przyjętą, kochaną, przynosi właśnie pokój, radość i światło.
Dzielę się krzyżem z Jezusem - i jestem wolna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz