piątek, 18 września 2009

MEDYTACJA 131(czytanie liturgiczne z dnia 18.09.2009)

1 J 2, 12-17: Za względu na Jego imię (1 J 2, 12).
Pan Jezus powiedział:
Ze względu na Mnie, na Moje Imię, będziesz szukała i wypełniała Moją wolę. Ze względu na Mnie znajdziesz siły, aby przeciwstaiwć sie pokusom, aby przezwyciężyć trudności i kochać, i żyć chwilą obecną, i być radosną.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 30.12.2005)

Ścieżki do medytacji:
Spróbuję dziś przyjrzeć się mojej postawie: przecież wierzę, że jestem dzieckiem Boga Wszechmogącego, ale ze względu na kogo, na co żyję w konkretnej sytuacji?

Czy nie jest tak, że częściej żyję ze względu na skutki moich zranień?
Cierpię z powodu leku, smutku, poczucia osamotnienia lub niszczonej godności - i nadal w tym trwam. Podejmuję decyzje, lecz nie pamiętam o tym, kim jestem w oczach Pana Boga, Kto jest przy mojej prawicy, Kto żyje i cierpi ze względu na mnie, na moje trwanie w wierze, na moją ufnośc, która kiedyś stanie się moją postawą?

Maryjo, pomóż mi pochylić się z miłością nad moim zagubieniem. Daj siły szczerze powiedzieć Jezusowi o tym, jak w nim się czuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz