poniedziałek, 14 września 2009

MEDYTACJA 129(czytanie liturgiczne z dnia 14.09.2009)

Podwyższenie Krzyża Świętego.
J 3, 13-17: A jak Mojżesz wywyższył węża na pustyni, tak potrzeba, by wywyższono Syna Człowieczego, aby każdy, kto w Niego wierzy, miał życie wieczne (J 3, 14-15).
Pan Jezus powiedział:
Patrz na Mnie Ukrzyżowanego, tu jest Szkoła Miłości, tu jest źródło świętości, tu jest miejsce twojej formacji.

Często kieruj wzrok na Mnie. Patrz na Mnie z wiarą, z miłością, z oddaniem, z wdzięcznością, a Ja nieustannie będę umacniał twoje siły, odnawiał duchowo, ożywiał.

W ciągu dnia w sposób duchowy przychodź często pod Mój Krzyż i otwieraj swoje serce, aby Krew z Mojego Serca wypełniła twoje i przemieniała je. Ona będize oczyszczała twoje spojrzenie, intencje, twoje słowa, myśli i gesty.

Wielką pociechą dla Mnie będzie twoja zgoda na ofiarne przyjęcie każdego krzyża, każdej trudności związanej z sytuacją, w jakiej jesteś. Takie warunki stworzyłem po to, abyś wchodziła w coraz większe zjednoczenie ze Mną i uczyła się uczestniczyć w Moim życiu, a więc też w Moim krzyżu.
(Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t. III, 14.09.2005)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz