czwartek, 11 czerwca 2009

Boże Ciało

Pan Jezus powiedział:
Żyj dzisiaj bardziej świadomie tajemnicą Mojej Miłości. Tak bardzo ukochałem ciebie, że nie wystarczyło Mi oddać za ciebie życie, Moje Ciało i Krew, ale pragnąłem mocno zjednoczyć się z tobą, więc dałem siebie na pokarm.

Teraz codziennie daję się tobie na pokarm, abyś żyła w pełni, abyś z tego sakramentalnego zjednoczenia ze Mną czerpała siły i moc, energię i ducha na każdą chwilę dnia.
Odnawiaj codzienną Komunię sakramentalną w częstej Komunii duchowej przez gorące pragnienie życia we Mnie i Mojego życia w tobie.

Im bardziej otwierasz się na Mnie, im goręcej pragniesz zjednoczenia ze Mną, tym głębsze, radosniejsze, mocniejsze, bardziej intensywne staje się twoje życie we Mnie i przeze Mnie. I tak może być w każdej chwili, w każdym położeniu, w każdym zadaniu, na każdym kroku.

Zawsze, gdy tylko Mnie pragniesz i z miłością oczekujesz, Ja natychmiast z wielką radością zstępuję w twoje życie i cały udzielam się tobie, nawet jeżeli tego nie czujesz.
(28.05.2005, Teresa Chomieniec MSC, Rozmowy z moim Panem, t.III)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz